2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
بازی فکری حرکتی مازباز

مشخصات اصلی


قیمت: 175000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


مازباز در واقع یکی بازی های خانواده ماز می باشد. ماز ها نمونه های مختلفی دارد که تقریبا همه ما با نمونه کاغذی آن بخصوص در پیک های نوروزی آشنا هستیم. مازباز یک بازی با ابعاد ۴۳*۳۱*۲ سانتی متری می باشد.



روش استفاده از بازی:

ابتدا ۴ پایه ی استوانه ای شکل چوبی را در محل مشخص شده در چهار طرف صفحه ثابت بازی قرار دهید، طوری که سوراخ های ریز مشخص شده در آنها در بالا قرار گیرند. سیم های که به صفحه متحرک متصل است را به داخل سوارخ هدایت کرده و سپس وارد سوراخ گوی های رنگی بزرگ کنید به طوری که گوی رنگی بزرگ طبق عکس بازی به پایه های بدون هیچ فاصله بچسبد سپس در آخر،سیم ها را از گوی های رنگی کوچک رد کنید و سیم را تا پشت گوی ها محکم کنید و سپس از سوراخ گوی کوچک دوباره رد کنید و سیم را از پشت گوی کوچک بکشید تا سفت شود.

نکته : نباید صفحه متحرک در هنگام نصب از صفحه ثابت بلند شود تا ارتفاع سیم ها کوچک و بزرگ نشود.

نحوه بازی:

این بازی دونفر است ولی برعکس تمام بازی های دونفر که هدف رقابتی دارد این بازی با همکاری دو طرف به پیش می رود. ابتدا ساچمه را در خارجی ترین دایره صفحه ماز قرار دهید و طبق عکس گوی های رنگی بزرگ را طوری بکشید که ساچمه به مرکز ماز هدایت شود. برای سختتر شدن بازی می توانید یک ساچمه را در مرکز قرار دهید و ساچمه دوم را از خارجی ترین دایره به مرکز در این هنگام هدایت کنید.

می توانید این بازی را چهار نفر به شکلی که هر نفر یکی از گوی ها را بکشد انجام دهید حتی برای متنوع تر شدن بازی صفحه ماز را ۹۰ درجه بچرخانید تا شکل ماز تغییر کند(صفحه متحرک ماز مربع می باشد)


مزایای بازی:

  • افزایش مهارت های کلامی و ارتباطی (مناسب برای والدین درجهت شناسایی هرچه بهترضعف های کودکان در این حوزه)
  • افزایش توانایی های جزئی: مهارت چالاکی دستی، مهارت انگشت، دقت و درستی کنترل
  • توانایــی عمده پردازش دیداری و فضایی
  • افزایش توجه و تمرکز و حافظه فعال
  • بهبــود عمـلکرد هردونیــم کره
  • آموزش جهت های مختلف
  • تقــویت صـبر



برچسب ها: بازی فکری حرکتی مازباز , پازل چوبی ,

مشخصات فنی


وزن :4 کیلوگرم
گروه سنی :بالای ســه سال
ابعاد :430x310x30 میلی متر

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط